Start | Gracze i MG | Tworzenie Postaci | Umiejętności | Walka | Awansowanie | Świat | Przedmioty | Dla MG | Inne

Kintaro Oego
Mężczyzna
20 lat
Poziom 15 (65%)
Siła 30 (+5) -> 66
Szybkość 30 (+5) -> 33
Kondycja 26.8 (+2) -> 55
Magia 25.7 (+3) -> 29
Duch 24 (+1) -> 32
Punkty Życia 589.5 (+2) -> 489
Punkty Magii 109.05 (+2) -> 109
Unik 5 -> 8
Magiczny Unik 0 -> 0
Umiejętności
Używanie Broni - krótkie ostrza
Przyzwanie
Skok
Ukrycie
Wyczucie
Rzut
Płomień (baza*1/2, 6 mp)
Mróz (baza*1/2, 6 mp)
Piorun (baza*1/2, 6 mp)
Leczenie (baza+110, 8 mp)
Antidotum (3 mp)
Regeneracja (6 mp)
Parowanie 15%
Kontratak 10% (2/40)
Suma punktów: 182
Znane Limity
Poziom 1: obrażenia fizyczne z siłą 3*siła ataku, 1 cel
Poziom 1:tworzy 4 obrazy użytkownika ktore znikają po ciosie, każdy z ataków fizycznych ma równą szansę na trafienie obrazu jak i użytkownika
Ekwipunek
Kodachi (+36 siła, +4 magia, +3 szybkość, +1 kondycja)
Mitrylowy Pancerz (+18 kondycja, +3 unik, +8 duch)
Kamizelka Ochronna (+10 kondycja)
Przedmioty
1750 gil
Ubranie zwykłe (kimono)
Zestaw Podróżnika
Zestaw do Pisania
Racje
3*Lekarstwo
Antidotum
11*Shuriken (+17 siła)
4*Ostry Shuriken (+23 siła)
Przyzwania
Orochi (baza*1, 15 mp)
Ramuh (baza*15/8, 40 mp)


Opis
Kintaro przeważnie ma na sobie specyficznie krojone kimono, którego krój może trochę zaskoczyć. Wygląda na źle skrojone i uszyte, gdyż mankiety są za długie i prawdopodobnie przeszkadzają w każdej czynności. Kimono jest koloru czarnego z elementami czerwieni. Pod kimonem widać T-shirt koloru szarego. Kintaro nosi maskę, która zakrywa mu pół twarzy. Przy boku ma przypiętą kaburę z dziwną rękojeścią jakiegoś ostrza..
Co do wyglądu na pierwszy rzut oka nie budzi grozy ani lęku. Nie należy do ludzi olbrzymiego wzrostu i masywnej budowy, ale chuchrem nie jest. Ma 180cm wzrostu, jest szczupły. Jego włosy są koloru kruczoczarnego, są celowo rozczochrane. To wszystko czyni z niego bardzo dziwnego osobnika, nie sposób go rozgryźć. Wygląda niewinnie i do tego zaspane oczy i nie ugładzone włosy - wszystko to stwarza wizerunek chodzącego lunatyka. Wiele osób zastanawia czemu nosi maskę, może ma pokiereszowaną twarz lub coś w tym stylu? Prawda jest taka, że nosi maskę ponieważ posiada niezwykły dar urody po swej matce, i nosi ją aby nie zwracać na siebie uwagi.
Jego zachowanie jest absolutnie zaskakujące. Jest leniwy, wiecznie zaspany, ociężały. Nieważne czy to dzień czy noc, zawsze by tylko spał i jadł. Więc ani wygląd ani zachowanie nikogo nie przekona, ze to jest znakomity ninja. A jeśli ktoś by powiedział, że to członek znakomitego klanu, z którego wywodzą się najlepsi z najlepszych, a na domiar wnuk głowy klanu Oego, to by został wyśmiany.

Charakter
Robi wrażenie lenia i lunatyka, wiecznie zaspanego i głodnego. Lecz pod tym wszystkim kryje się gotowy na wszystko młody, ambitny i pełen wigoru ninja.
Lecz na ogół jest on spokojny, cierpliwy, wyrozumiały i troskliwy. Wie co to cnota i honor. Lecz podczas walki zabija swe uczucia co powoduje, że nie zawaha się przed niczym.
Kintaro często przez swe zachowanie jest niezrozumiały dla innych, trudno go zrozumieć bo jest zamknięty w sobie. Nie lubi o sobie, i swoich zamiarach mówić nikomu.
Aby zdobyć zaufanie i przyjaźń Kintara nie wystarczą słowa i uśmiech. Samo zachowanie jego odpycha ludzi do poznania chodzącego lunatyka. Lecz jak komuś się uda go poznać i zdobyć jego szacunek, zauważa w nim idealnego kompana i przyjaciela. Na którego można zawsze liczyć bez względu na wszystko.

Historia
Kintaro pochodzi z bogatej rodziny Oego, która od kilkuset lat tworzy historię i respekt pobliskich krain. Głową klanu jest Uzuki Oego, dziadek Kintara, który mimo ukończenia 90 lat nadal potrafi w pełni wykorzystać swe umiejętności. Uzuki zdobył szacunek i poważanie za swą mądrość i umiejętności. Pod jego dowództwem niejednokrotnie klan pokazywał swym wrogom, że nie liczy się przewaga liczebna. Ojciec Kintaro to Nara - wybitny ninja, który poświęcał cały swój wolny czas na szkolenie swego jedynaka. Dzięki temu Kintaro już od najmłodszych lat posiadał wysokie umiejętności walki i sztuk ninja. Lecz nie tylko ojcu zawdzięczał swe umiejętności, również Uzuki poświęcał swój czas na nauki magii i starożytnej historii, pokładał nadzieję w swoim wnuku.
Ogólnie rzecz biorąc klan Oego składa się z znakomitych ninja oraz nielicznych słynnych samurajów. Klan utrzymuje się z wyrobu broni słynącego z niezwykłej wytrzymałości oraz lekkości. Można tutaj się zaopatrzyć się w wiele rzeczy niezbędnych dla ninja oraz innych wojowników. Zarazem klan posiada olbrzymią bibliotekę ze zwojami gdzie zapisane są największe tajniki i techniki ninja. Klan posiada dość duże włości. W centrum znajduje się duży dom należący do głowy klanu, obok znajdują się domy reszty mieszkańców należących do klanu. Biblioteka znajduje się w podpiwniczeniu głównego budynku, jest pilnowana przez czterech samurajów, i wpuszczają tam tylko upoważnione osoby. Naprzeciwko wejścia do głównego budynku znajduje się duża studnia z małym oczkiem skąd mieszkańcy czerpią wodę. W osadzie jest tylko jeden bar, i jeden dość spory hotel, w którym mogą się zatrzymać goście. Jest tylko jedna długa uliczka prowadząca bezpośrednio do głównego budynku, i po bokach tejże drogi są domy i sklepy w których można zaopatrzyć się w potrzebne rzeczy. Jeśli należy się do klanu, to każdy zna tu każdego. I jest miły i pomocny. Lecz wobec obcych są nieufni. Główny budynek jest od strony lasy otoczony dość sporym murem, dzięki temu chroni on tyły od nieproszonych gości, i dzięki temu powstał tam mały ogród z dość sporym stawem. Reszta wioski też jest otoczona murem, i domy mają z tyłu małe ogrody do swojej dyspozycji. Jest tylko jedno główne wejście, które jest zamykane na noc i non stop pod nadzorem samurajów którzy pełnia warte i zmieniają się co jakiś czas.
Czyli Kintaro był przygotowywany do dorosłego życia już od najmłodszych lat, już w wieku 10 lat poznał co to jest honor, kodeks klanu. I co najważniejsza potrafił zabić swego ducha, dzięki temu stał się prawdziwym ninja. Dzięki opanowaniu swych uczuć, tak wzmocnił swą psychikę, że był odporny na strach. Potrafił zachować zdrowy rozsądek w najbardziej krytycznych sytuacjach, i widział zawsze jakieś rozwiązanie. Lecz, gdy wiedział że sytuacja jest drastyczna wolał wycofać się i zachować siły do następnego starcia i lepiej się przygotować. Nie lubi sytuacji, żeby nadaremno narażać się i innych na śmierć. Kintaro postanowił opuścić swój rodzinny dom, aby zdobywać nowe umiejętności i rozwinąć skrzydła. A co go spotka na tej nowej drodze? Tego nikt nie wie...