Start | Gracze i MG | Tworzenie Postaci | Umiejętności | Walka | Awansowanie | Świat | Przedmioty | Dla MG | Inne

Oto lista ważniejszych, imiennych BNów z którymi dotychczas zetknęli się moi gracze. Oczywiście nie jest to lista kompletna, nie jest tu zawarty każdy sklepikarz czy wieśniak którego spotkali gracze - informacje o postaciach są też uzależnione od tego co gracze sami o danej postaci wiedzą. Lista będzie się rozrastać i zmieniać wraz z przepływem fabuły, ale tego chyba już się każdy domyślił.

Wojownik
Człowiek o nieznanym imieniu, niski, ciemnoskóry i ciemnowłosy. Mimo wyglądu just dobrym szermierzem i to te umiejętności stanowią jego główne zajęcie. Dość przyjazny, szczególnie szanuje tych którzy posiadają dobre zdolności bojowe. Ostatnio widziany jak brał udział w wielkim wyścigu z Aarel do Kense, który zresztą wygrał.
Ostatecznie okazało się, iż ów wojownik ma na imię Belerand - i jest szpiegiem-wywiadowcą na usługach Królestwa Ognia, zajmującym się zwiadem przed inwazją. Za swą zdradę został zabity przez Nilvena, Remolda i Magmiriusa.

Erie
Córka karczmarza w Kense. Miła i ładna dziewczyna, o długich jasnych włosach i błękitnych oczach. Nie boi się pracy, zawsze stara się by goście byli zadowoleni i we wszystkim pomaga rodzicom, których bardzo kocha. Rzadko zdarza się by istnieli ludzie praktycznie bez wad, tacy jak ona - i z pewnością nie zasługują by ich rodzinna wioska została zaatakowana przez zdegenerowanych bandytów.

Viator
Tajemniczy i małomówny wędrowiec, dziwny i nie budzący zaufania. Wysoki i bardzo chudy, o niezbyt charakterystycznej, lecz obdarzonej przenikliwymi oczami twarzy, owinięty ubraniem które, chociaż dobre i wytrzymałe, przypomina szmaty, w kapeluszu z bardzo szerokim rondem - przypomina niepokojącego stracha na wróble. Zawsze towarzyszy mu chmara kruków, które nazywa swymi towarzyszami - spotkanie z nimi może byś śmiertelnie niebezpieczne, o czym przekonali się maruderzy którzy napadli na wioskę Ermak. Jego cele są niewiadome, sam zaś niechętnie się nimi dzieli.

Król Omas
Władca Królestwa Wody pod każdym względem odpowiada swemu statusowi - wystarczy zerknąć na bogate szaty, mądre oczy czy starszą, przyzwyczajoną do rządzenia twarz, by wiedzieć że ma się do czynienia z rasowym królem. Ludzi niższego stanu, czy to swoich podwładnych czy innych, traktuje uprzejmie i nie wywyższa się nad nich - chociaż wystarczy przez chwilę posłuchać jego głosu by stwierdzić, że wciąż tęskni za swoją pierwszą, nieżywą już żoną.

Książę Riderik
Wszystkie plotki o tym, jaki to książę Wody jest arogancki i wkurzający... są jak najbardziej prawdziwe. Napuszony młodzik traktuje wszystkich jak swoich służących i psy gotowe lizać mu buty, uwielbia popisywać się też opowieściami w których udowadnia swoją odwagę i męstwo - szczególnie ostatnią, w której sam pokonał władcę plemienia goblinów, chociaż nie bez strat - jego brunatna czupryna zniknęła (jeszcze bardziej uwidaczniając jego pryszczatą twarz), którą stratę traktuje jednak jak bliznę zdobytą w bitwie. Ostatnio przebywa na naukach za granicą, w królestwie Ziemi.

Neira
Wędrowna wojowniczka, należy do najlepszych i najbardziej znanych rycerzy w królestwie Wody. Jej pochodzenie jest niezwykłe - jej ojciec był chmurowym olbrzymem, przez co wygląda bardzo niezwyczajnie - jest wysoka na ponad 2,5 metra, a jej włosy mają dziwny, biały lecz wpadający w błękit kolor. Zazwyczaj jej blade oczy wydają się być nieobecne i senne - w istocie, sporo czasu spędza śpiąc, nawet w podróży. Zazwyczaj nosi pełną zbroję płytową i długi czarny skórzany płaszcz, a jako broni używa wielkiego dwuręcznego miecza - którego używa z wielką wprawą, o czym każdy naoczny świadek może się przekonać.

Zielony Ninja
Tajemniczy protektor królestwa Wody w żadnym przypadku nie jest legendą. Nie wiadomo kto kryje się pod kapturem ninja - nie porozumiewa się głośniej niż szeptem, a luźne zielone ubranie nie pozwala ocenić jak zbudowana jest ta osoba - czy ile ukrytej broni ma przy sobie... W walce ninja jest nieludzko skuteczny - opowieści na jego temat nie kłamią. Zresztą nic dziwnego, wszak podobno jest nieśmiertelny...

Król Edryk
Młody król Ziemi to wysoki blondyn, którego twarz zdaje się wiecznie wykrzywiać grymas cierpienia lub niezadowolenia. Bardzo obchodzą go sprawy międzynarodowe i nie żywi ciepłych uczuć do innych władców, bo uważa że są zbyt ostrożni by zrobić cokolwiek co mogłoby przełamać ostatnią, niezręczną sytuację. Czasem daje się ponosić ludzkim emocjom i zachowuje w sposób który, zdaniem niektórych, nie przystoi władcy.

Roege
Karczmarz posiadający gospodę w dzielnicy krasnoludów w Ogenheim, do której to rasy zresztą należy. Jest jednym ze znajomych Viatora, który wydaje się mu dość mocno ufać - nie dość jednak by wyjawić mu na czym polegają jego tajemnicze plany i motywy. Roege zawsze dba, by jego karczma utrzymywała dobry poziom usług, co udaje mu się bez problemu.

Jorel
Sympatyczny żołnierz Królestwa Ziemi o rudych włosach i przyjaznej twarzy. Posiadał naturalny talent do rysunku i malarstwa, jego rodziny nie stać było jednak na to by go rozwijać - zapisał się więc do armii, aby zdobyć pieniądze na opłacenie mistrza który mógłby nakierować jego uzdolnienia na odpowiednie tory. Marzeniem Jorela było zostać pewnego dnia sławnym malarzem, o którym słyszeliby we wszystkich krajach... Zginął jednak zabity przez zamachowców chcących zabić grupę dyplomatów z królestwa Ziemi, i na zawsze spoczął w prostym grobie niedaleko wioski Lege.

Sev
W dzikiej, niebezpiecznej puszczy pomiędzy wioską Lege a miasteczkiem Pesr mieszka tylko jeden człowiek - młoda kobieta o imieniu Sev i niezwykłej urodzie - jej brązowe włosy opadają falami na jej plecy, a dominującym elementem jej twarzy są wielkie, ciemne oczy. Z jej wyglądem kontrastuje jednak jej ubranie (powyciągany sweter i znoszone dżinsy może kiedyś miały jakiś kolor, teraz są jednak szarobure i wyglądają jakby były uszyte dla kogoś znacznie większego), a także zachowanie - często gburowate i nieprzyjazne. Nie wiadomo jak udaje jej się przeżyć w dziczy - noszony przez nią dziwnie powykręcany kij nie wygląda na dobrą broń.

Toganeshi Oego
Kuzyn Kintaro, również ninja, który kilka lat temu opuścił wioskę będącą siedzibą klanu. Łysy i z rzadką brodą, zachowuje się jakby zabił w sobie wszelkie emocje i nigdy nie podnosi głosu. Miał reputację upartego i niesłuchającego argumentów. Wynajęty wraz z kilkoma innymi zabójcami, dostał rozkaz zabicia Kintaro i jego towarzyszy. Swoją misję wykonywał aż do końca - mimo wielkich umiejętności, został pokonany i zabity przez kuzyna (oraz jego znajomych) w zażartej walce.

Gerbert
Przyjazny człowiek o brązowych włosach i gęstej brodzie, aptekarz mieszkający w niedużym miasteczku w królestwie Wody. Szczęśliwy mąż i ojciec dwojga dzieci, żył spokojnie do czasu aż odkrył że alchemik-konkurent wytwarza trucizny dla bandy krwiożerczych banitów zwanych spijaczami krwi. Alchemik został uwięziony w ciemnicy, a bandyci w odwecie porwali dzieci Gerberta - akcja ratunkowa zakończyła się sukcesem, dzięki pomocy Remolda, Nilvena, Magmiriusa i Zielonego Ninjy - ten ostatni zdradził Gerbertowi ważną tajemnicę, ten jednak jest zobowiązany do tego by nikomu jej nie wyjawić...

Jamina
Księżniczka Wody wydaje się być przeciwieństwem brata. Posiada wielką urodę - długie czarne włosy zaplata w warkocz, a jej śmiejące się zielone oczy sprawiają wrażenie jakby wiedziały coś więcej niż inni, ubiera się też odpowiednio gustownie jak na swoją pozycję. Z zachowania jest przyjazna i miła, traktując wszystkich jak równych sobie i nie wywyższając się. Ostatnio sprawia wrażenie jakby od dłuzszego nie zaznała porządnego odpoczynku - nie wiadomo jednak czemu.

Rayearth
Ciało tajemniczego rycerza okrywa złota płytowa zbroja, a twarz maska. Niezbyt rozmowny, nie zdradza nikomu swojej przeszłości. Posiada niezwykłe moce - prócz wielkiej sprawności sprawuje władzę nad energią lodu, przez co w walce jest bardzo groźnym przeciwnikiem. U jego boku zwykle spoczywa złoty róg - nie wiadomo czy jest magiczny, jego dźwięk jest jednak mocny i czysty.
Okazało się, iż za maską kryje się Nilven.

Dergan
Żołnierz królestwa Ognia, jeden z biorących udział w ataku na królestwo Wody od Morza Boronga. Wzięty w niewolę przez Rayeartha. Wydarzenia które przeżył sprawiły, że zarówno jego ciało jak i psychika doznały sporych obrażeń - nie rusza się zbyt wiele z powodu wielu ran, zazwyczaj też milczy i nawet nie myśli o ucieczce.
Dergan poświęcił się, skazując się na niechybną śmierć, aby dać Nilvenowi i jego towarzyszom czas na ucieczkę.

Loki
Właściwie XR5S-L0K1. Pod masywną, zaśniedziałą i zardzewiałą zbroją (w stylu antycznym) kryje się obdarzona świadomością starożytna maszyna, uważająca się za najzabawniejszego konstrukta na świecie. Dwa ogniki wewnątrz hełmu błyskają, podczas gdy robot bezbarwnym, metalicznym głosem wygłasza drwiny albo wymyśla kolejne kawały. Mimo swojej natury jest groźnym, chociaż dość nieprzewidywalnym wojownikiem - we wnętrzu urządzenia kryją się zamontowane bronie. Znaleziony w starożytnej budowli, Loki postanowił iż jego znalazcy (gracze z krainy) zostaną jego właścicielami i dołączył do nich.

Trump
Jeden z najpotężniejszych dowódców Królestwa Ognia, generał Trump jest bratem Neiry - co można poznać po niebieskawych włosach i wielkim wzroście (prawie 3 metry). Mimo iż z twarzy przypomina małego chłopca, to w aroganckim wyrazie twarzy i zimnych oczach nie ma za grosz dziecięcej niewinności. Jest to osobnik twardy i pełen buty, nie mający litości ani szacunku dla ludzi których uważa za wrogów - a wygląda na to że każdy nie będący mieszkańcem Królestwa Ognia zalicza się do tej kategorii. Nie wiadomo jak, lecz wszedł wposiadanie legendarnego Amuletu Niebios - co czyni z niego niemal niepokonanego wojownika. W bitwie posługuje się wielkim mieczem (jego wzrostu), którym jednak dzięki ogromnej sile włada jedną ręką.